ازدواج مدرن
سنت پیامبر آخرالزمان: ازدواج
روابط قبل و بعد،موانع،آسیبها و... در ازدواج

با توجه به پیامدهای منفی ازدواج مدرن،چه شیوه ای را برای ازدواج درست پیشنهاد می کنید؟

گرایش به ازدواج های مدرن،عللی دارد:

1.تاثیرپذیری از فرهنگ غیرخودی:برخی به تاثیر از فرهنگ غرب،اینگونه ازدواج می کنند(در غرب،دختر و پسر آشنا می شوند و مدتی با هم رابطه دارند.اگر همدیگر را برای زندگی مشترک پسندیدند،نامزد می شوند و پس از مدتی باهم ازدواج می کنند و در صورت عدم توافق، به راحتی از هم جدا می شوند و در این فرایند،خانواده دو طرف چندان نقش و جایگاهی ندارند، علت این رفتار،ضعف بنیان خانواده و مهم نبودن آبرو و عفت است)، اما توجه ندارند که بنا هست در ایران  و با فرهنگ ایرانی زندگی کنند که تناسبی با فرهنگ غرب ندارد و نمی شود غربی ازدواج کرد و ایرانی زندگی کرد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد

 

براساس مشاهدات نگارنده(حاج اقا دهنوی)یکی از علل جدی اختلافات برخی از ایرانیان مقیم غرب،همین مساله هست که ایرانی اند،اما می خواهند بافرهنگ و قانون غرب زندگی کنند.

2.مشکلات زناشویی در برخی ازدواج های سنتی:برخی جوانان بادیدن مشکلات زناشویی بین پدران و مادران خود که به شکل سنتی ازدواج کرده اند،دلایل مشکلات را همین گونه ازدواج کردن می دانند، به همین دلیل به ازدواج های مدرن روی می آورند.نگارنده براین باور است که اگر ازدواج سنتی به روز شود و فرایند خواستگاری که رکن اساسی ازدواج سنتی است به شکل درست انجام شود، مشکلات ازدواج سنتی از بین خواهد رفت و از پیامدهای ازدواج های مدرن نیز در امان خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





21 آبان 1389برچسب:ازدواج مدرن, :: 3:47 :: نويسنده : ابوذر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. در حد توان علمی،دینی و تجربی در مورد مسائل مربوط به ازدواج به شما دوستان مشاوره و راهنمایی خواهم داد.منتظر نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما هستم. به شما بازدیدکننده عزیز پیشنهاد میکنم مطالب گذشته موجود در آرشیو رو هم حتما مطالعه کنید.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 70399
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1