آسیب های ازدواج
سنت پیامبر آخرالزمان: ازدواج
روابط قبل و بعد،موانع،آسیبها و... در ازدواج

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net        خرافات در ازدواج

پیش بینی هایی که با استفاده از علم ((جفر)) در ازدواج می شود، تا چه حد درست است و تا چه اندازه می توان به طالع بینی ها و فال ها در این زمینه اعتماد کرد؟

علم جفر یکی از علوم غریبه است که با آن می توان به برخی از اسرار و اخبار جهان دست یافت. پایه های این علم بر نوعی ریاضیات پیچیده استوار است که با آن براساس محاسبات نجومی می توانند برخی رخدادها را پیش بینی کرد.
علم جفر در اختیار هرکسی نیست و دست یافتن به آن بسیار سخت است. این علم در اختیار امیر مومنان و دیگر امامان معصوم(ع) قرار داشته که با آن، مسائل مربوط به آینده را پیش بینی می کردند. اینکه با استفاده از علم جفر می توان درباره ازدواج پیش بینی هایی کرد، یک درصد درست، و 99 درصد نادرست است. رویکرد مردم به کسانی که ادعا دارند براین علم مسلطند و قدرت پیشگویی درباره ازدواج را دارند، به دلیل اهمیت ازدواج و فراگیری آن است.
انواع طالع بینی مانند هندی و چینی نیز خرافات است و اگر در مواردی درست در می آید، اتفاقی بیش نیست؛ چون موارد خلاف آن نیز بسیار زیاد است. اعتقاد به طالع بینی، افزون بر صرف هزینه؛ اندیشه، مطالعه و مشاوره را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. اعتقاد به فال ها از جمله فال کف دست، فال قهوه، فال نخود، فال حافظ و ... در امر ازدواج خرافات است و نمی تواند مبنای تصمیم گیری های ما برای ازدواج باشد.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد

اعتقاد به همزاد که برخی معتقدند با تولد هر انسان، یک نفر جن نیز متولد می شود که همزاد او است و اگر عاشق شود، اجازه ازدواج به شخص را نمی دهد یا اسم زن ومرد را برای پیشگویی ازدواج به حروف ابجد درآوردن وچیزهایی از این قبیل همه خرافات است و نباید به آنها توجه کرد.
این خرافات، هیچگونه مستند دینی ندارد و با اسلام که مکتبی عقل محور است و عقل ما را پیامبر درون ما می داند، تضاد دارد؛ پس بر هر مسلمانی لازم است که با این خرافات بستیزد(برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرافات، رجوع کنید به کتاب خرافه ها و واقعیت ها، تالیف: محمود اکبری- انتشارات سبط اکبر).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





24 آبان 1389برچسب:آسیب های ازدواج, :: 23:23 :: نويسنده : ابوذر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. در حد توان علمی،دینی و تجربی در مورد مسائل مربوط به ازدواج به شما دوستان مشاوره و راهنمایی خواهم داد.منتظر نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما هستم. به شما بازدیدکننده عزیز پیشنهاد میکنم مطالب گذشته موجود در آرشیو رو هم حتما مطالعه کنید.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 70076
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1